donderdag 11 februari 2010

Prachtige fotografie!

Deze week ontzettend leuk contact gehad met een fotograaf die voor mij onbekend was. Eigenlijk twee fotografen: Ellen Sassen fotografeert samen met Marco Verstraaten o.a. bruiloften.
Ik had een slideshow van hun bekeken en dacht: zo snel kun jij niet op al die plekken in het stadhuis zijn! Ik wist toen nog niet dat zij samen 1 trouwdag fotograferen. Prachtige resultaten natuurlijk als er twee fotografen op je trouwdag zijn!

Bij Ellen en Marco viel mij onder andere de creatieve manieren van het fotograferen van trouwringen op. Echt ontzettend origineel en van grote kwaliteit.



Deze laatste foto vind ik gewoon leuk. Meer foto's van dit bruidspaar...

Het leuke is dat Ellen ook een blog bijhoud! Gauw even hier kijken!

0 reacties:

Een reactie plaatsen