zondag 28 februari 2010

Inspiratie: met linten

Als ik lintjes in een leuke winkel tegen kom, dan gaan ze heel vaak mee naar de kassa. De hoeveelheid linten die ik thuis heb zal ik niet verklappen.....het past zeker niet in 1 doos! Veel trouwerijen worden door mij versierd met lintjes. Heerlijk vrolijk word ik er van. Ik heb het dan niet over krullint natuurlijk (al kan een enorme grote bos in bonte kleuren wel leuk zijn), maar over mooie linten met een chique uitstaling, prachtig materiaal of leuke print.

Lieske Vervaart van Total-X weet er steeds ook iets mooi van te maken. ik geniet er elke keer weer van als ze mooie decoratie heeft gemaakt en op haar site toont. Deze roze decoratie met linten is prachtig! Kijk hier voor meer inspiratie in deze stijl. Op haar site zijn nog meer leuke ideeen te vinden.



Fotocredit: Total-x

0 reacties:

Een reactie plaatsen