donderdag 4 februari 2010

Inspiratie: lavendel en linnen

A.s zaterdag hoopt een bruidspaar te komen voor een Wedding Consult bij ons thuis. Gezellig! Ze willen ook een Inspiration Board maken! Dus ik lekker even zoeken op het web naar nieuwe ideeen. Vind ik de site van I do it your self!!! Wat een geweldige ideeen!!! Ik smul er van. Gauw naar Amrika gemaild....en ik mag de foto's gebruiken! Joepie!!

Omdat trouwen met kleurthema paars helemaal hot is heb ik toch weer gekozen voor inspration in paars (sorry) En ik hou zelf helemaal niet van paars! Geen paars jurkje of t-shirt in huis! Maar voor een trouwdag vind ik het geweldig. Even geen roze!
Fotocredit: 'I do'it your self




Ook een Inspiration Board maken? Kom vrijdag 5 maart 2010 naar de Wedding Prepare Workshop op Kasteel De Vanenburg in Putten. Kijk op onze site voor meer informatie

0 reacties:

Een reactie plaatsen