vrijdag 15 januari 2010

Tip voor ceremoniemeester

Een hele belangrijke verantwoordelijkheid voor de ceremoniemeester is DE RINGEN!!
Ik heb menig keer er over gedroomd dat ik de ringen was vergeten. In mijn dromen kreeg de bruid dan mijn ring om en deed altijd net alsof er niks aan de hand was. Daar was ik haar dan eeuwig dankbaar voor :-)
Gelukkig is het nooit gebeurd. In mijn tijdschema staat wel een aantal keer vermeld dat de ringen meegenomen moeten worden.




Tip van Ceremoniemeesters: schrijf goed in een tijdschema dat je de ringen niet moet vergeten. Spreek met het bruidspaar ook goed af waar de ringen liggen of wie ze waar aan je geeft. Denk hier goed over na. Sommige bruidsparen willen foto's maken met de ring aan hun vingers. Deze moet dan wel op tijd "ingeleverd" worden.

Veel succes en weing nare dromen!

0 reacties:

Een reactie plaatsen