zondag 18 oktober 2009

Meeslepen naar de kassa!!

Alles wat een goudkleur heeft wordt door mij meegesleept naar de kassa!
Resultaat: een hoop inspiratie voor een gouden trouwstyle.

Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen van een wedding consult op de trouwbeurs van Kasteel De Vanenburg in Putten. Twee keer op deze dag geef ik dit consult aan een grote groep.

Dit kasteel is zeer geschikt voor dit thema. Binnenkort ga ik met een fotograaf op lokatie foto's maken van de ideeen die ik heb uitgewerkt.



Het moodboard laat ik lekker niet zien. Die mag je komen bekijken op zaterdag 7 november op het kasteel :-) Wel kan ik je een foto laten zien van de style. Ik ben lekker met de camera bezig geweest. Al ben ik geen proffesioneel fotograaf, ik probeer details vast te leggen.

0 reacties:

Een reactie plaatsen